Iwona Lipowska

Współzałożycielka pierwszego we Wrocławiu przedszkola Montessori, obecnie dyrektorka Przedszkola Montessori Pestka oraz Dolnośląskiej Szkoły Podstawowej DCEM. Nauczycielka Montessori z dyplomami Polskiego Stowarzyszenia Montessori oraz Polskiego Instytutu Montessori. Certyfikowany trener metody komunikacji dr Thomasa Gordona oraz S. Coveya.  Członek Zarządu Dolnośląskiego Centrum Edukacji Montessori, prowadzi kursy Montessori dla rodziców oraz pedagogów. Przez 3 lata – kierownik studiów podyplomowych „Pedagogika Montessori w przedszkolu” na WSB we Wrocławiu.

Donata Wiercińska

Nauczyciel Montessori, pedagog specjalny, logopeda. Pracuje z dziećmi i ich rodzicami od 12 lat. Prowadzi warsztaty dla rodziców, prowadzi szkolenia dla nauczycieli z zakresu pedagogiki Marii Montessori. Na co dzień pełni funkcję w-ce dyrektora ds. pedagogicznych w Centrum Montessori Pestka. Jest opiekunem praktyk pedagogicznych. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje oraz poszerza wiedzę uczestnicząc w kursach, warsztatach i konferencjach. Ukończyła kurs trenerski „Trening Skutecznego Nauczyciela”, według metody Thomasa Gordona.

Marta Derkowska

Jest magistrem historii, ukończyła studia z zakresu HR oraz pedagogiki przedszkolnej i zarządzania przedszkolem. Od 2004 r. prowadzi Przedszkole Montessori w Krakowie, od 2014 r., przez 3 lata pełniła funkcję dyrektora ds. pedagogicznych w Niepublicznej Szkole Podstawowej Kraków Montessori School. Trener nauczycieli Polskiego Instytutu Montessori w zakresie Wczesnej Edukacji Montessori (2,5 -6). Współpracuje z Polskim Stowarzyszeniem Montessori, prowadzi wykłady na uczelniach wyższych i warsztaty z zakresu pedagogiki M. Montessori. Uczestniczyła w licznych wizytacjach placówek montessoriańskich w kraju i za granicą.

Iweta Szolc
Współwłaścicielka i dyrektor istniejącego od 2002 r. Niepublicznego Przedszkola Montessori „Źródło” (dawny klub Krasnoludka. Z wykształcenia pedagog terapeuta, logopeda, nauczyciel Montessori. Od kilku lat prowadzi warsztaty i zajęcia adaptacyjne z dziećmi „Skrzaty”. Interesuje się rozwojem i zaburzeniami rozwojowymi małych dzieci oraz edukacją dzieci do 6 r.ż. W związku z tym ukończyła wiele kursów związanych z tymi zagadnieniami min. Monachijską Diagnozę Funkcjonalną, Integracji Sensorycznej Ist., pedagogiki Montessori, „Klucz do uczenia się” wg teorii Lwa Wygotskiego, TOC dla edukacji, Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn.

Katarzyna Kordowska
Psycholog, pracuje w Dolnośląskiej Szkole Podstawowej DCEM i na co dzień wspomaga pracę nauczycieli Montessori. Jest fascynatką praktykowania uważności i wprowadzania tej praktyki w szkole i przedszkolu Montessori. Ukończyła Kurs Uważności MBSR (Mindfulness – Based Stress Reduction – Redukcja Stresu Uważnością). Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim, 3-letniej Szkoły Terapii Rodzin w Krakowie, 2-letniej Szkoły Terapii Indywidualnej GESTALT. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy psychologicznej z rodzicami i dziećmi w szkole. Prywatnie – mama dwóch synów (15 i 10 lat)

Natalia Michałowska
Nauczycielka Montessori, pracuje z grupą 3-6 lat w przedszkolu Montessori Pestka. Absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu na wydziale Edukacja Artystyczna, studiów podyplomowych na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna w Collegium Da Vinci oraz „Pedagogika Montessori w szkole i przedszkolu” na WSB we Wrocławiu. Od 2011 roku prowadzi zajęcia artystyczne „Twórcze wyładowanie”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz również

Kurs Wrocław
Edukacja Montessori – Kurs Roczny
Kraków – MODUŁ IX: „Obcowanie ze sztuką i twórczość dzieci. 
Prowadzenie grupy montessoriańskiej”
Kraków – MODUŁ VIII: Wychowanie kosmiczne Montessori. 
Jak wzbudzić w dziecku miłość do otaczającego nas świata i nie zgasić jego ciekawości?